onsdag 3 juni 2009

Pirrig

Jorå. Jag väntar fint (vad annars?)och tänker på de små under takåsarna i Uppsala. Hur många är de? Finns de kvar? Hur ska fortsättningen bli? Satt och kollade lite på Linné hemsida nyss. Nix pix man fick visst inte alls köra bil samma dag som äggplocket. Och där for jag runt med Prinsen i bilen. Vi drog till den angränsande förorten eftersom jag skolkade på jobbet och inte ville springa ihop med någon typ kollega eller förälder när jag skulle köpa en hämtsallad. Förresten så tror jag att jag är ganska lättpåverkad vad gäller mediciner. Tydligen får jag rätt lite medicin vid plocket men jag är ändå helt förstörd både under och efter ingreppet.(Läs trött som en zoombie och packad som vid sexsnåret på krogen.)

Tror att jag ringer imorgon. Jag vill som sagt kolla läget. Det känns svindlande just nu men samtidigt är jag rädd för platt fall. Väldigt rädd faktiskt. Tack för fina ord och hejarrop.

Inga kommentarer: