torsdag 25 juni 2009

Det är över

Nyss ringde Doktor L. Hon talade om att värdet från igår var 240 och att jag håller på att få ett tidigt missfall. Hon beklagade och pratade sedan på om Linné och alla i frysen. Just nu orkar jag inte tänka på någonting. Varken på att köra vidare eller på att jag snart kommer att blöda stora klumpar. De 44 000 kronorna är förbrukade. Under ett år har vi gjort sex syskonförsök och fått två missfall. Vi är åter på ruta ett. Jag har tagit alla sparade test med plus och kastat ner i den stinkande gröna soptunnan. Det blir inget barn för mig i februari 2010. Det blir bara tårar. Det som skulle bli Prinsens syskon håller sakta men säkert på att rinna ur mig.

28 kommentarer:

Maja Gräddnos sa...

NEJ OCH FAN OCH NEJ OCH FAN!!!!

Och, Bebisgud, vi har ju snackat om detta?! Vad är det för jävla sätt att bryta en överenskommelse?

Gumman...

Linda sa...

Jag är så ledsen för din skull, livet är inte rättvist...

Anonym sa...

FAAAAN

Anonym sa...

Sänder över massssssssssssssssssor med styrkekramar! Finner inga ord, jag är ledsen för eran skull!

Tingeling sa...

Perkele, sade finnen och skickar dig en stor kram i eländet.

Anonym sa...

Jag är jätteledsen för er skull!! Jag har hållit tummarna och hållit tummarna. Det är så orättvist!

kram
Karro

Tudorienne sa...

Fy fan vad ledsemt. Finns liksom inget att säga.

Signora sa...

Nej... :-(
Det gör mig ont att höra, Anna-Bell. Jag hoppas ni hittar kraften, styrkan - och pengarna - att fortsätta. Eller komma till ro med situationen på annat sätt.

Varm kram till dig.

Anonym sa...

Så himla orättvist, skit också!!
Kramar/ Villemo

Unknown sa...

Nej, nej nej! Är så ledsen för er skull. Du kommer att klara den här motgången också men fy fan vad tungt just nu.
/Trogen bloggläsare

Anonym sa...

Det finns ingen rättvisa!

Stor kram

Maria

Linda sa...

Kramar om, hår! Det är så jävla orättvist.

Isa sa...

Nej inte du också. Snyft. Tänk att inte 6 syskonförsök ska räcka. Massa styrkekramar från en kämparsyster i samma situation (fast jag fick minus direkt).

Anonym sa...

Nej....det är så ledsamt! Vilka prövningar är det meningen att en del ska gå igenom?
Det är helt meningslöst....
Så ledsen för er skulL!!!
Stor kram!
Anna franmitthjarta.wordpress.com

Anonym sa...

Åh så irriterande att vara så nära! FAN! jag lider med dig! ngn gång borde det fan gå. ge inte upp. ni har väl en hel del frysisar? ge inte upp o tänk på att du har prinsen! (fast jag förstår om det ïnte är ngn tröst just nu)

kram

ylwa sa...

Fan också. Jag är så ledsen för er skull! Så innerligt ledsen.

Stor kram

Anonym sa...

Nej så skulle det ju inte bli, fan också!! Jag är så ledsen för er skull. Kramar

tisalen sa...

suck

en jättekram till dig

Mary sa...

Jag är så ledsen för er skull. Livet är fan inte rättvist...

Alice sa...

Nej!!! Fy så hemskt! Jag är verkligen ledsen för er skull. Det är fan inte rättvist! Varma kramar /A

Anonym sa...

Skit och fan!
Kram Loj

zygoten sa...

Vad finns det att säga? Är så ledsen för er skull. Massor med kramar z

Lila sa...

Inga ord finns för att trösta dig, men vill bara förmedla att jag lider verkligen med dig!!

Styrkekramar Lila

Paprika sa...

Vännen. Jag är så oerhört, jäkla skitledsen för din skull.

MochM sa...

Fasen också. Man undrar hur mycket man ska behöva gå igenom. Mina tankar är hos er!
Varma kramar, m.

Ribbolita sa...

Fan vad orättvist, så fruktansvärt orättvist.

tina sa...

nej, nej, nej.

kram

Mary sa...

Beklagar verkligen och tänker på dig!