fredag 26 juni 2009

Ny erfarenhet

Jaha. Då vet jag att missfall kan te sig så här också. Som små blödningar under en lång tid. Fan vilken trist erfarenhet. Juni är inte min månad, det är tydligt det. Alla tre missfall har inträffat i denna månad. Fina vännen G som är mig nära och som vet allt om mig har inte ringt på flera dagar trots att hon vet om min våndan. Jag undrar varför hon inte ringer och känner ett sting av ledsamhet och irritation. Har hon ledsnat på mitt? Tror inte det egentligen men tänker fråga. Hur som helst ska ju hon och jag ut och resa med våra barn om två veckor. Det känns verkligen underbart att ha en vecka i Grekland framför sig. Fan vad jag ska käka fetaost. Pastöriserad eller inte. Jag skiter i vilket.

5 kommentarer:

Paprika sa...

Ja, den erfarenheten hade du kunnat vara utan. Fint att ha en resa att se fram emot. Hoppas att miljöombytet gör dig gott!

Kram

zygoten sa...

Så skönt att få komma bort ett tag. Underbara Grekland med sol, fetaost och inte att förglömma retsinan eller annan god dryck så klart. Kram z

Maja Gräddnos sa...

Fina Anna-Bell, jag önskar SÅ att du hade sluppit denna erfarenhet. Jag avundas dig ditt lyckliga förhållande och beklagar att syskon verkar vara ett svårflirtat projekt. Här var det ju tvärt om. Varför kan man inte få båda två???

Största, varmaste kramen

Frida sa...

Tycker ni blivit så hårt drabbade, så ledsen att läsa om detta!! Förstår om det är svårt att tänka framåt nu, men hoppas du får göra en missfallsutredning, så att de kanske kan sätta in särskilt stöd för dig nästa gång! Alla tankar.

Anonym sa...

Tyvärr delar jag den erfarenheten med dig...och inte är det ngt jag hade velat dela men någon

kram
Tisalen