tisdag 3 juni 2008

Fram och tillbaka

Mina känslor kastas fram och tillbaka;

Det är mensvärk jag känner. Snart får jag se blod.

Tänk att det kan vara så att det faktiskt har fungerat.

Varför skulle det fungera nu? Det skulle liksom vara för lätt på något sätt?

Undrar om det är ett tjejembryo eller killembryo som sattes in på mig.

Jag har testat negativt förr på dag 16. Detta betyder ingenting.

Tänk om Prinsen ska få ett syskon i februari.

Detta kommer nog att gå åt skogen.

Det kan vara så att vi ska få en liten bebis.

Förmodligen kommer jag att ligga platt på marken vilken dag som helst.

Vågar inte testa...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud, det här är tamejfan olidligt. *tror hoppas tror hoppas tror hoppas tror...*

Anna sa...

Och jag har bestämt. Du är gravid.

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Det spelar ingen roll om du testar eller inte, jag tror att du är gravid ändå!

*HOPPAS*

Åsa sa...

Jag har också bestämt! Du ÄR gravid! Kram