söndag 15 juni 2008

Helgen som var

Jag var med Prinsen och en massa kompisar till oss på ett lekland igår. Det var roligt. Prinsen lekte konstant i två timmar och somnade direkt när jag la honom i vagnen efter det. På kvällen var jag på tjejmiddag. Drack vin för första gången på mycket länge och då pratar vi om kanske ett halvår. En anledning till att jag drack vin var att jag tyckte att det skulle vara gott, en annan anledning för att ingen skulle tro att jag är gravid.

Idag har vi haft kompisar på lunch. På eftermiddagen var Prinsen och jag och hälsade på ännu fler kompisar. Prinsen och A hoppade i vattenpölar och jag blev så glad av att se dem springa hand i hand över gräsmattan.

På två dagar har jag fått frågan flera gånger om det inte är dags för ett syskon snart. Måste alla tjata? Mindre vetande!

Inga kommentarer: