onsdag 4 juni 2008

Operation

Imorgon är det dax. Prinsen ska få rör i sina öron. Jag är nojjig. Jag är orolig. Jag vill bara få det överstökat. Både jag och sambon ska med. Endast en av oss får vara hos honom vid sövningen. Vi har inte bestämt vem ännu. Tar det imorgon.
Det känns jobbigt att Prinsen ska sövas. Det känns hårt att han inte får äta på hela morgonen. Klockan fem ska vi väcka honom och ge välling. Dricka får han göra till klockan nio. Kvart över elva är operationen. Vi har bestämt att vi ska vara i ett köpcenter i närheten av mottagningen under förmiddagen. Hur ska man kunna vara ute i sommarhettan om man inte får dricka? Vi ska titta på leksaker. Undrar vad Prinsen vill ha. Han ska få något kul i morgon. Så klart.
Nu vill jag bara ha morgondagen bortgjord.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska tänka på er (Prinsen i synnerhet) imorgon. Du ska se att det kommer gå finfint. Styrkekram!

Anna sa...

Tänker på er. Det kommer att gå fint!