måndag 2 juni 2008

Ruvardag 12

I morse såg jag en minimal...ja typ rosafärgad flytning i trosan. (Ursäkta detaljerna men ni vet ju hur man analyserar...) Så hela dagen har jag väntat på att det ska skita sig. Väntar fortfarande för sedan har jag inte sett något mer. Har lite ont i magen och är svullen. Kanske kan bero på min lunch. Eftersom det var fiskbullar som jag avskyr åt jag detta:

- En potatis och en hel del sallad med dressing.
- Tre mackor i personalrummet.
- Två portioner paj med vaniljsås i personalrummet.
- En glasstrut med barnen då vi hade kalas.

Fortsättning följer.

10 kommentarer:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Det verkar väldigt, väldigt bra tycker jag!!!

Du har ju liksom klarat dig förbi den förhatliga dag 11. För en yttepytterosa fläck räknas faktiskt inte!!!!!

Anonym sa...

Gud vilken olidlig spänning. Jag hoppas så för din skull. Tänk vad bra om du skulle slippa hela övertalningskampanjen för att ge Prinsen ett syskon.

Mina tummar är blå!

Anonym sa...

heja, heja, heja....Syskon åt Prinsen!

Anonym sa...

En blodlös dag är bra dag!

Hoppashoppashoppas....

Anonym sa...

EN bra dag skulle det stå!

Anonym sa...

Åh vad jag hoppas på att det inte kommer något mer än den pyttelilla fläcken. Håller tummarna så de snart är blå;) KRAM

Tudorienne sa...

Oj oj det är spännande! Nästan lite för spännande. Men än så länge lever ju hoppet. Nu tror vi på att det där var allt och att det går finfint!

nylsa sa...

spännande spännande, åh vad jag hoppas att det lilla rosa var helt ofarligt och att prinsens syskon snart visar sig som ett stort fint plus.
kram, tummarna hålls stenhårt

Anna sa...

Jag tror att du är på smällen.

KRAM

Anonym sa...



Μy homepagе ... Sensual Massage London
Also see my web page > certified tantra london