torsdag 12 juni 2008

Idag

Idag har jag varit på dåligt humör, stingslig med kort stubin. Har fått räkna till tio tyst många gånger när jag kännt att irritationen bubblat upp inom mig. Det är inte alltid man orkar med en trulig fyraåring som sparkar skor omkring sig och vrålar att han inte han klä på sig själv förfemtifjärde gången samma dag. Då är det bara att bita sig i tungan, svälja sina egna problem och vara den pedagog man är där för att vara.

Idag har jag fått paket, ett par fina örhängen av sambon och en teckning + kort på Prinsen som han hade med sig från dagmamman.

Idag har jag varit mer avtrubbad och irriterad än ledsen.

Idag har jag varit ute och ätit middag med Prinsen och sambon. Sedan gick vi till lekparken en sväng.

Idag har jag blödit klumpar men inte haft speciellt ont.

Idag är det min födelsedag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

En Stor Kram på din födelsedag. Så ledsen att du inte fick det du önskade dig.

Anna sa...

Jävlar fan.

KRAM

Tudorienne sa...

Grattis i efterskott, hoppas att du får betydlgit bättre dagar framöver! Att du får det du vill, helt enkelt!

Anna sa...

Ja, dessa dagar....ledsen att din födelsedag inte blev bra, men ännu mer att du inte fick det du så hett önskar. Men kanske en dag?
Kram!

Anonym sa...

Skickar en stor kram till dig på födelsedagen!! Du fick inte det du önskade i år, men jag hoppas så att ni snart enas och att Prinsen får ett syskon

Åsa sa...

Grattis i efterskott Anna-Bell. Jag är verkligen ledsen att du inte fick behålla barnet. Kram