tisdag 17 juni 2008

Planer

Vi har planer. Det blir en ny behandling i höst. Sambon har gett med sig. Tänk vad glad man kan känna sig när man vet att man ska få göra IVF, helt sjukt egentligen.

När jag var gravid för drygt en vecka sedan talade sambon om det för en av sina nära vänner, M, som vet om vår situation. När det sedan blev missfall berättade han det för M.
"Jag sa till M att det sket sig..." sa sambon idag. "...att jag har vikt mig för att du vill göra ännu ett försök. M sa att det var bra."

Vill ge detta med syskon en ärlig chans. Jag är så glad att sambon är med på tåget.

8 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA!!

Anonym sa...

Jag är också jätteglad att ni båda är med på tåget nu!! KRAM

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Åhhh vad skönt!!!!!!

Han vill säkeret lika mycket som du, men visste kanske inte om det förrän han började hoppas innan ni fick missfall.

Kramar

Eludie sa...

Otroligt fina nyheter! Det känns säkert bra att inleda sommarfirandet med den glada vetskapen i bakfickan!

Anna sa...

Tänk att jag VISSTE att du skulle få din vilja fram. Starka, fina Anna-Bell!

Tudorienne sa...

Jäkligt skönt att höra.

Anonym sa...

Du ser.....
Jag är glad för er skull!!!
Kram
Freja

Anonym sa...

Härligt att höra, glad för din skull!
Nästa gång ska det gå vägen!
kram.