torsdag 26 juni 2008

Läkarbesök

Jag var hos läkaren idag. Hon kollade mina äggstockar och tyckte att de såg fina ut:) Det var inte spermaprovet hon talat om vad gäller sambon. Det var att han behöver ta nya HIV- och hepatittester. Tyckte väl att det lät konsigt.

Nu ska både läkaren och jag ha semester. Sedan ska hon ringa mig i slutet av augusti för att göra planeringen av IVF:en. Detta om det inte blir så att jag ångrar mig och väljer ett annat ställe att göra behandlingen på, har inte bestämt mig till 100% ännu. Den enda läxan jag har över sommaren är att ta ett blodprov på cykledag tre för att hon ska kunna kolla upp hur mycket medicin jag ska ta.

Nu till en fråga:

Vad kostar ett tre-pack på Fertilitetscentrum i Sthlm? Har försökt att ringa men de säger bara att de ringer upp och då blir det helt knasiga tider när jag inte kan prata...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag TROR det kostar 55 000 papp.