måndag 16 juni 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Solkatten och Anna!

Fem saker på min “to-do-lista” för morgondagen:

1. Vika tvätt.
2. Ringa öronläkaren.
3. Ringa sköldkörtelläkaren.
4. Ringa Huddinge IVF-enhet.
5. Ringa till ett privat sjukhus där de gör IVF.


Fem dåliga egenskaper:

1. Nojjig
2. Ovillig att lära mig tråkiga (men nödvändiga) saker.
3. Förvirrad
4. Klantig
5. Vet inget mer faktiskt...Kanske dålig insikt;)

Fem platser där jag bott:

1. Södra hålan (där jag växte upp)
2. I närheten av Dogges hoods.
3. Östra Södermalm
4. Västra Södermalm
5. Inneboende i Kransen

Fem jobb som jag haft:

1. Chaufför
2. Kallskänka
3. Tandsköterska
4. Säljare på leksaksaffär
5. Frukostkock

Fem konserter jag varit på:

1. Alanis Morisette
2. Elton John
3. Robbie Williams
4. Alicia Keys
5. Peter Jöback

Två personer jag vill smyga osynlig på under en dag:

1. Kungen
2. Silvia
Hur är de egentligen, smilfinkarna?


Jag utmanar alla som känner sig manade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va, har du jobbat som chaufför?!
:-D

Anonym sa...

Nu har jag också gjort denna utmaning :-)